Kate Harrison

Dieta 5:2 – Kate Harrison – Kompletny przewodnik, przepisy kulinarne, obiektywne opinie

Dieta 5:2 – Kate Harrison – książka o odchudzaniu, która nie zabrania jedzenia twoich ulubionych potraw. I do tego możesz schudnąć bez większego problemu. Właśnie taką dietę przedstawia Kate Harrison. Warto przyjrzeć się bliżej – czy to naciąganie, czy może prawdziwa dieta-cud?

Wyobraź sobie dietę, która przez większość czasu pozwala Ci jeść wszystko to, co najbardziej lubisz. To wydaje się wspaniałe, prawda? I takie właśnie jest. Dieta 5:2 jest dopasowana do twoich potrzeb, a przy tym jej efekty są trwałe. Poznaj dietę, która bije rekordy popularności, zarówno na świecie, jak i w naszym pięknym kraju.

Dieta 5:2 – co chce nam przekazać Kate Harrison?

Zasada w diecie 5:2 jest niebywale prosta. Wystarczy, że przez dwa dni w tygodniu będziesz spożywać posiłki o zawartości 500-600 kalorii. Przez pozostałe dni możesz jeść, cokolwiek zechcesz. W efekcie nie tylko schudniesz, ale też poprawisz ogólny stan swojego zdrowia. Dieta pomaga zapobiegać chorobom serca, nowotworom, cukrzycy typu 2, Alzheimerowi i wielu innym dolegliwościom.

Tę książkę naprawdę warto przeczytać. Oprócz szczegółowego przedstawienia diety 5:2 znajdziesz tutaj także proste przepisy kulinarne – świetnie nadające się na dni postu. Dieta 5:2 zmieni twoje ciało, ale też twój umysł i samopoczucie.

Ten rewolucyjny plan żywienia działa w niepełnym wymiarze czasu, ale jego efekty pozostaną z tobą na całe życie. Dodajmy: długie życie, ponieważ dieta 5:2 ma również właściwości opóźniające starzenie. To najprostsza i najbardziej elastyczna kuracja odchudzająca, jaką kiedykolwiek stosowałaś. A dzięki książce Kate Harrison możesz zacząć już dziś.

Nadal będziesz jeść wszystkie ukochane potrawy, ale bez strachu o własne zdrowie i sylwetkę. Plan przerywanego postu rewolucjonizuje całą branżę odchudzania. To niesamowite, ale poprzez spożywanie znacznie mniejszej ilości pokarmów zaledwie 2 dni w tygodniu, możesz wyzwolić niesamowite zmiany fizyczne i psychiczne, które ochronią twój organizm przed tym, co niepożądane.

Dieta 5:2 to książka napakowana dobrymi poradami, wynikami naukowych badań, przepisami kulinarnymi, inspiracją oraz opisami konkretnych przypadków. Źródłem tych wszystkich informacji jest ponad trzydziestu dietetyków. Dzięki ich pomocy dokonasz rewolucji w swym życiu i pozytywnie przekształcisz swoje ciało.

Ale to nie wszystko. Zalecenia przedstawione w tej książce sprawią, że zaoszczędzisz dużo pieniędzy. Nie musisz bowiem używać żadnych specjalistycznych produktów dietetycznych, suplementów diety czy nietypowych dla twojego miejsca zamieszkania potraw.

Nic dziwnego, że dieta 5:2 jest tak popularna nie tylko wśród kobiet, ale także mężczyzn. W dodatku nie trzeba być specjalistą od żywienia, żeby ją skutecznie stosować.

Dowiedz się, jak Kate Harrison wreszcie wygrała walkę ze swoją wagą. W książce Dieta 5:2 autorka dzieli się swoimi tajemnicami. A pomagają one tysiącom mężczyzn i kobiet pięknie ukształtować swoje ciała.

Dieta 5:2 – moja opinia

Książka Dieta 5:2 to prawdziwy klejnot wśród książek o odchudzaniu. Jestem pewna, że każdy może bardzo skorzystać na przedstawionym w niej sposobie odżywiania. Tym bardziej że autorka obiecuje prawdziwe cuda. Mogłoby się wydawać – gruszki na wierzbie. Ale… one naprawdę w tym wypadku właśnie na tym drzewie rosną.

Kate Harrison obiecuje bardzo dużo. Swoje obietnice solidnie i rozsądnie przedstawia w postaci gotowego rozwiązania, które każdy z nas może zastosować. Skąd ona to wszystko wie? Otóż sama przez wiele lat walczyła z nadwagą i efektem jo-jo. W końcu wygrała, a zwycięstwo zainspirowało ją do napisania książki. Dodam, że niezwykle cennej książki.

Jak wygląda życie na diecie 5:2 (fragment książki)

Na dzisiejsze śniadanie zaserwowałam sobie croissanta z czekoladą i migdałami z najlepszej piekarni, jaką znam, tej która dręczyła mnie swoimi zakazanymi przysmakami, gdy wprowadziłam się do domu oddalonego trzydzieści pięć kroków od jej drzwi.

Teraz już mnie więcej nie dręczy. Wszystko dzięki diecie 5:2. Wiem, że mogę sobie pofolgować – od czasu do czasu nawet bardzo pofolgować – jednak wciąż jestem wolna od ogromnej nadwagi.

Jutro mój dzień postu – będzie to pierwszy z dwóch postnych dni w tygodniu (do nich odnosi się 2 w nazwie diety 5:2), w którym dokonam znaczącej zmiany. Dla ścisłości, nie jest to prawdziwy post, ponieważ mogę zjeść do trzech małych posiłków – jednak większość osób nazywa takie dni redukcji spożywanych kalorii dniami postu.

Będę mogła spożyć około 25% liczby kalorii, której moje ciało aktualnie potrzebuje: na tym poziomie mój metabolizm zacznie się zmieniać, ja jednak nie będę odczuwać osłabienia ani morderczego głodu, jak pewnie miałoby to miejsce podczas prawdziwego postu.

Najprawdopodobniej zjem posiłek w czasie pory obiadowej i kolacji: ponieważ mamy zimę, na obiad zjem zupę, a na kolację zapewne warzywa w curry z dodatkiem ziół i może jogurt lub odrobinę owoców do puddingu.

Tak, to jest ograniczenie – ale nie przeszkadza mi, ponieważ już następnego dnia mogę zapomnieć o liczeniu kalorii i jeść to, co sprawi mi przyjemność.

Nagle okazało się, że nie muszę wciąż traktować jedzenia jako zakazanej przyjemności. Cieszę się zbalansowaną dietą bez poczucia winy, gdy zdarzy mi się wypić z kimś butelkę wspaniałego czerwonego wina lub zjeść tradycyjny tłusty niedzielny obiad angielski.

Jak długo udaje mi się zrezygnować z moich przyzwyczajeń żywieniowych przez dwa dni w tygodniu, tak długo wiem, że mogę pozwalać sobie na zaspokajanie niewielkich zachcianek w pozostałe dni – i wciąż tracić zbędne kilogramy.

Odkąd pięć miesięcy temu odkryłam ten sposób odżywiania się, zgubiłam ponad 9 kg, bez rezygnowania z moich ukochanych produktów: sera, czekolady, koktajlu z Mojito. Nie oszalałam – po prostu przestawiłam się na zbalansowaną dietę podczas moich pozostałych „normalnych” pięciu dni w tygodniu, jednak odbyło się to bez wprowadzania świadomych zmian. Zyskałam po prostu większą świadomość tego, czego i kiedy moje ciało potrzebuje. Jem wtedy, kiedy jestem głodna, i nie czuję potrzeby gwałtownego objadania się.

I delektuję się każdym kęsem.

Ale jedzenie to tylko jeden z elementów. Budzę się z poczuciem większej energii, mam pogodny nastrój nawet wówczas, gdy piszę podczas deszczowych i wietrznych styczniowych dni, i czuję się zrelaksowana, a jednocześnie zmobilizowana.

Dieta 5:2 – informacje szczegółowe

Autor: Kate Harrison

Tłumaczenie: Anna Rutkowska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Vital

Język wydania: polski

Język oryginału: angielski

Ilość stron: 220

Numer wydania: I

Data premiery: 2014-02-17

Rok wydania: 2014

Forma: książka

Wymiary produktu [mm]: 19 x 210 x 145

Interesujący artykuł? Podziel się z innymi:
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

O Stronie | Polityka Prywatności | Zasady Autorów | Warunki Użytkowania | Kontakt

© 2014-2017 Czas Diet. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści zabronione. | W oparciu o MyThemeShop.